طراحی سایت وردپرسی در کرج
نوشته شده توسط : weblighat

امکانات زیاد و توسعه وب سایت‌های وردپرسی 
گسترش وردپرس به حدی بوده است که امروزه این امکان برای شما مهیاست که با کمک آن تقریباً هر نوع سایتی را با توجه به هدف خود ایجاد کنید. از یک وبلاگ ساده گرفته تا یک وب سایت فروشگاهی پر امکانات و پیچیده با امکان ایجاد خبرنامه ایمیلی و….
 
امکان داشتن یک طراحی منعطف: 
هسته وردپرس به صورت ریسپانسیو برنامه نویسی شده و این به این معناست که سایت‌های طراحی شده با وردپرس بدون نیاز به طراحی اپلیکیشن خاصی و یا بدون ایجاد مشکل برای کاربرانی که با کمک تلفن همراه یا تبلت خود اقدام به وب گردی می‌کنند، برای آنها به نمایش در می‌آیند. 
البته در کنار این ریسپانسیو بودن هسته وردپرس، افزونه‌های صفحه ساز موجود نیز اکثراً از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند و به ما امکان طراحی صفحات کاربرپسند می‌دهد. بدن این که نگران نمایش این صفحات در تلفن‌های همراه و یا تبلت‌ها باشیم. 
 
مورد علاقه موتورهای جستجو: 
برای وب سایت‌های فعال در فضای وب، بالا بودن رتبه آنها در لیست موتورهای جستجو از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع داشت رتبه بالاتر نسبت به رقبا در هنگام جستجو برابر با تعداد بازدید و فروش بالاتر نسبت به آنهاست. البته برای سئو کردن سایت‌های وردپرسی راهکارهای متنوعی پیش بینی شده است. به طور مثال چندین افزونه معروف برای کسب رتبه بهتر یک سایت در موتور جستجو وجود دارد که می‌توان از آنها نیز استفاده کرد.
اما خبر خوب این که با توجه به سادگی کد نویسی هسته وردپرس امکان بررسی محتوای این نوع از وب سایت‌ها برای موتورهای جستجو بسیار ساده‌تر است. این ویژگی می‌تواند بیشترین بهره‌وری را برای سئوی وب سایت ما داشته باشد.
پشتیبانی مناسب
وردپرس دارای جامعه بزرگی است از کارشناسان حرفه‌ای و داوطلبینی که حاضر هستند به صورت رایگان به شما خدمات پشتیبانی ارائه دهند. برای دریافت پاسخ سوالات وردپرسی خود تنها کافیست سوال خودمان را برای این پشتیبانان ارسال کنیم تا خیلی زود پاسخ بگیریم. علاوه بر این اسناد آموزشی بسیار وسیعی در رابطه با وردپرس به زبان های مختلف وجود دارد. 
 
بروزرسانی
خوشبختانه وردپرس مدام در حال ارائه بروز رسانی‌های مختلف است. البته این بروز رسانی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با این بروز رسانی‌ها علاوه بر این که ویژگی‌های جدیدی به وب سایت ما اضافه می‌شود. باعث بالا رفتن سطح امنیت سایت وردپرسی ما نیز می‌گردد. پس می‌توان نتیجه گرفت که با استفاده از وردپرس برای راه اندازی سایت خود، دارای سیستمی به روز و با کمترین مشکل هستیم. به طور میانگین حدوداً هر ۱۵۲ روز یعنی ۲ یا ۳ بار در سال ورد پرس بروز رسانی‌هایی را برای وب سایت‌ها ارائه می‌دهد.
 
مدیریت کاربران دیگر
در وردپرس راحت تر از هر موقع دیگری می‌توانید به عنوان یک مدیر برای کارمندان خود در سطوح مختلف به وب سایتتان دسترسی ایجاد کنید. در واقع ورد پرس به شما این امکان را ایجاد می‌کند تا برای افراد مختلف بنا بر نیاز خود تا ۵ سطح متفاوت دسترسی بدهید.
 
ساخت فروشگاه در چند دقیقه
یکی از جالب‌ترین امکانات وردپرس در رابطه با راه اندازی فروشگاه آنلاین است. به راحتی می‌توان در چند دقیقه با کمک افزونه معروف ووکامرس یک فروشگاه آنلاین و کامل را راه اندازی کرد. با کمک افزونه ووکامرس می‌توان نسبت به دسته بندی‌های گوناگون و یا اتصال به درگاه‌های بانکی گوناگون و… نیز اقدام کرد





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: